متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ  یه مدل قدیمی بهنام علمشاهی

 Lyrics Music Behnam Alamshahi Ye Modele Ghadimi

همراه با دانلود آهنگ جدید یه مدل قدیمی بهنام علمشاهی

رو به روم وایسادی باورش سخته برام
وقتی تو منو میخوای دیگه چی ازت بخوام
رو به روم وایسادی پای تو وایمیستم
دیگه رویا نیستی دیگه تنها نیستم
دیگه تنها نیستم..
طرز دوست داشتن من یه مدل قدیمیه
حس عشق من به تو ساده و صمیمیه
طرز دوس داشتن من یه مدل قدیمیه
حس عشق من به تو ساده و صمیمیه
طرز دوست داشتن من یه مدل قدیمیه
حس عشق من به تو ساده و صمیمیه
متن آهنگ یه مدل قدیمی بهنام علمشاهی

کم میاد وقت برام وقتی هستی پیشم
وقتی که منو میخوای اونکه میخوای میشم
کاری با من کردی به خودم برگردم
جوری عاشق بودم تورو هم عاشق کردم
طرز دوست داشتن من یه مدل قدیمیه
حس عشق من به تو ساده و صمیمیه
طرز دوس داشتن من یه مدل قدیمیه
حس عشق من به تو ساده و صمیمیه
طرز دوست داشتن من یه مدل قدیمیه
حس عشق من به تو ساده و صمیمیه