متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ جدید پازل بند معشوقه
Lyric New Music Puzzle Band Called Mashogheh



متن و شعر آهنگ معشوقه با صدای پازل بند

یار من دل شیدای منو بگیر ببر اسمون یار من دل مجنون منو کنار لیلی نشون
تو معشوقه دیووانه پر شور و شرم باش فقط یار من و یار من و یار خودم باش
تو لیلای دل ارام و بال و پرم باش فقط یار من و یار من و یار خودم باش

برای دانلود همه فول آلبوم پازل باند میتونید به لینک زیر مراجعه کنید


دانلود همه آهنگهای پازل باند



همچنین برای دانلود آهنگ معشوقه از پازل باند و حمید هیراد میاشد میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید پازل باند معشوقه


متن آهنگ معشوقه از پازل باند و حمید هیراد




بیوگرافی پازل باند


مقدمه

پازل باند گروه موسیقی ایرانی تشکیل شده از دو عضو ( علی رهبری – آرین بهاری ) است .

بیوگرافی پازل باند

 

زندگینامه

آرین بهاری : در تاریخ 29 مهرداد ماه سال 1370 ه.ش متولد شده است و از سال 88 شروع به فعالیت موسیقی می کند .

در ابتدای فعالیت خود مانند بقیه افراد به صورت زیرزمینی فعالیت می کرد تا زمانیکه با همکاری علی رهبری و مهران عباسی گروه پازل را تشکیل دادند .

 

علی رهبری : متولد سال 1362 ه.ش است که در امیر آباد شمالی تهران به دنیا آمد .

وی آهنگساز و خواننده گروه پازل است و دارای تحصیلات اکادمیک موسیقی می باشد .

 

تشکیل گروه ” پازل باند “

این گروه در سال 1390 ه.ش فعالیت خود را با سه عضو شروع کرد که در ادامه یکی از اعضا جدا شد .

در کارنامه خود تنظیمات متعددی را برای خوانندگان مشهوری چون محسن یگانه , رضا صادقی , فرزاد فرزین , میثم ابراهیمی و … انجام داده اند .

اولین آلبوم غیررسمی گروه پازل در سال 1391 ه.ش منتشر شد که متشکل از کارهای قبلی خودشان بود .

 

در شهریور سال 1390 ه.ش این گروه شروع به فعالیت خود را همراه با مهران عباسی آغاز نمود , در ابتدا شروع به تنظیم نمودند و سپس تصمیم گرفتند که علی رهبری را بعنوان آرتیست انتخاب کنند .

اولین آهنگ مجازی که تنظیم کردند , قطعه ای آلبوم حباب محسن یگانه بود .

 

جدا شدن مهران عباسی از گروه

علی رهبری در ابتدای صحبت خود می گوید :

    مهران همواره دوست خوب ما بوده و خواهد بود و در آن شکی نیست , اما رابطه کاری ما پس از آلبوم حباب تغییر کرد .

    مهران از همان ابتدا بر این نکته تاکید داشت که علاوه بر کار گروهی به صورت شخصی نیز برای خودش کار کند و بعد از حباب تصمیم گرفت که به صورت مستقل کار کند .

 

تقسیم وظایف در گروه به گفته آرین بهاری 50 – 50 است .

 

آلبوم ها

    عیدانه
    قایق کاغذی

 

تک تراک ها

    نگرانتم
    برگرد
    از خودت بگو برام
    قول بده
    بدم اومده
    آخرش رسید
    گریه چیه
    فرشته
    اولین بار
    یه صدا
    لحظه به لحظه
    بارونای نم نم
    خاطره ی بچگی
    نارنجی
    چشم چشم
    برگرد باز اینجا
    بازم می خوامت
    بگو که می دونی
    دلیل پیشرفت منی
    اشتباهی
    قلب عاشق
    هم نفس
    خودتو به اون راه نزن
    کی توی دلت اومد
    من می دونم
    میرم
    نمی مونه
    ترانه ی محبت
    میخندم
    چی میشه
    دریا
    یکی تو قلبمه
    جاده
    یادم نرفته
    نگم برات
    به سرم زده