متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ کاش ندیده بودمت محسن چاوشی

  • متن آهنگ کاش ندیده بودمت محسن چاوشی
    متن آهنگ کاش ندیده بودمت محسن چاوشی

    تکست آهنگ کاش ندیده بودمت محسن چاوشی

    همراه با دانلود آهنگ جدید موزیک کاش ندیده بودمت محسن چاوشی

    Lyrics  Music Mohsen Chavoshi Kash Nadide Boodamet 

    آهنگ سریال شهرزاد

    چه شبا پنجره رو بستم تا
    عطر یادت نره از خونه ی من
    چه شبا که یاد تو بارون شد
    تا سرازیر شه از گونه ی من
    چه شبا که با خودم جنگیدم
    بلکه سرنوشتمو عوض کنم
    عشق با من متولد شده بود
    نمیشد سرشتمو عوض کنم

    کاش مهرت به دلم نمی‌نشست
    تا که مبتلای پاییز نشم
    عشق من کاش ندیده بودمت
    تا با تنهایی گلاویز نشم
    کاش.. ای کاش کنارم بودی
    تا ببینی که چقدر دلتنگم
    تا ببینی که دارم به خاطرت
    با گذشته ی خودم میجنگم

    متن آهنگ کاش ندیده بودمت محسن چاوشی

    حتی تا تلخترین لحظه ها
    هیشکی اندازه ی تو شیرین نیست
    حتی تو شادترین لحظه ها
    هیچکی اندازه ی من غمگین نیست
    بغض مثل رود راهی میشه و
    توی دریای گلو میریزه
    بین ما سنگ ترین دیواره
    اما عاقبت فرو میریزه..

    کاش مهرت به دلم نمی‌نشست
    تا که مبتلای پاییز نشم
    عشق من کاش ندیده بودمت
    تا با تنهایی گلاویز نشم
    کاش.. ای کاش کنارم بودی
    تا ببینی که چقدر دلتنگم
    تا ببینی که دارم به خاطرت
    با گذشته ی خودم میجنگم

    ترانه سرا : حسین صفا

    ترانه شعر آهنگ کاش ندیده بودمت محسن چاوشی

    برای اولین بار در متن آهنگ : 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی