متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ خدا منو ببین از فرزاد فرزین

    Lyrics  Farzad Farzin Khoda Mano Bebin

    همراه با دانلود آهنگ جدید خدا منو ببین از فرزاد فرزین

    منتشر شد از تکساهنگ

    خدا منو ببین آهنگ متن قسمت 16 سریال عاشقانه می باشد

♪♫♪

امان از این تنهایی
شدم مثه دریایی
که هر طرف میچرخه
تو ساحلش تویی..
سرابتو میبینه
تو قلب هر آینه
تموم فکرش اینه
مقابلش تویی
خدا منوببین
این زندگی رویای من نیست
میدونم اینجا جای من نیست
خدا منو ببین
خدامنوببین..
رویامو برگردون به شب هام
من زندگیمو از تو میخوام
خدا منو ببین
خدا منو ببین..

♪♫♪

رفیق هرشبم تنهاییامه
اینو نگاه من به همه میگه
اگه فکر نجات هردومونی
به من فرصت بده یه بار دیگه..
خدا منوببین
این زندگی رویای من نیست
میدونم اینجا جای من نیست
خدا منو ببین
خدامنو ببین..
رویامو برگردون به شب هام
من زندگیمو از تو میخوام
خدا منو ببین
خدا منو ببین..

خدا منوببین
این زندگی رویای من نیست
میدونم اینجا جای من نیست
خدا منو ببین
خدامنو ببین..
رویامو برگردون به شب هام
من زندگیمو از تو میخوام
خدا منو ببین
خدا منو ببین..