متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام گل هیاهو

Fereydoun Asraei – Gole Hayahoo

فریدون آسرایی گل هیاهو
متن آهنگ گل هیاهو فریدون آسرایی

آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق
آهای ای گل شب بو آهای گل هیاهو آهای طعنه زده چشم تو به چشمای آهو
دلم لاله ی عاشق آهای بنفشه تر نکن غنچه نشکفته ی قلبم رو تو پرپر
من که دل به تو دادم چرا بردی ز یادم نگو با من عاشق چرا برات زیادم
آهای صدای گیتار آهای قلب رو دیوار اگه دست توی دستام نذاری خدانگهدار …
دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی گل هیاهو با لینک مستقیم

دلت یاس پر احساسه آی مریم نازم تا اون روزی که نبضم بزنه ترانه سازم
برات ترانه سازم تو آهنگی و سازم بیا برات میخوام از این صدا قفس بسازم
آهای خوشگل عاشق آهای عمر دقایق آهای وصله به موهای تو سنجاق شقایق
آهای ای گل شب بو آهای گل هیاهو آهای طعنه زده چشم تو به چشمای آهو
دلم لاله ی عاشق آهای بنفشه تر نکن غنچه نشکفته ی قلبم رو تو پرپر
من که دل به تو دادم چرا بردی ز یادم نگو با من عاشق چرا برات زیادم
آهای صدای گیتار آهای قلب رو دیوار اگه دست توی دستام نذاری خدانگهدار …