متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهیار حامد نیا و نیما شاملو به نام از وقتى رفتى
دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از وقتى رفتى از خواننده مهیار حامد نیا و نیما شاملو
دانلود آهنگ از وقتى رفتى با لینک پر سرعت و پخش آنلاین
تنظیم : آرتین زمانى
Mahyar Hamed Nia & Nima Shamlo – Az Vaghti Rafti


متن آهنگ از وقتى رفتى از مهیار حامد نیا و نیما شاملو

خستس دلم ، وابستس دلم
داره پاى عشق تو میره از دست دلم
دل گیره دلم ، آخه گیره دلم
آخرش تک و تنها میمیره دلم
از وقتی رفتی دل شکستی
از توی خونه پامو بیرون نمیزارم
از دنیا بیزار سردو تب دار
طاقت دیدن هیشکیو ندارم
وقتی از تو دورم سوتو کورم
آی صدای تو میپیچه توی گوشم
پرت هواسم سخته واسم