متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ  چال گونه از مجتبی دربیدی

    Lyrics Music Mojtaba Dorbidi Chale Goone

    همراه با دانلود آهنگ جدید چال گونه از مجتبی دربیدی

♪♫♪

چال ِ رو گونت ؛ آره خودش دردسره
من عاشق دردسرم نذار سر به سرم
خال ِ لب تو ؛ آره خودش نقاشیه
من عاشق نقاشی ام ببین در به درم
تیکه تیکه میشه قلبم وقتی عطر شال تورو میفهمم
چقدر حالم عجیبه
دونه دونشو میبافم موهاتو وقتی که خیلی کلافم
این یه حس عجیبه
ببین واسه تو واسه عشق واسه دل واسه خودم
دیگه اسم تو رو من حک کردم
حسودامونو دک کردم
خب بمون تو با من بمون توبا من
آخه نافظ چشات دیوونه
دوستم داری خب معلومه
پس بمون تو با من
بمون تو با من..
متن آهنگ چال گونه از مجتبی دربیدی

تیکه تیکه میشه قلبم وقتی عطر شال تورو میفهمم
چقدر حالم عجیبه
دونه دونشو میبافم موهاتو وقتی که خیلی کلافم
این یه حس عجیبه
ببین واسه تو واسه عشق واسه دل واسه خودم
دیگه اسم تو رو من حک کردم
حسودامونو دک کردم
خب بمون تو با من بمون توبا من
آخه نافظ چشات دیوونه
دوستم داری خب معلومه
پس بمون تو با من
بمون تو با من..