متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ عشق قدیمی مجید ایزدی
Lyrics Music Majid Izadi Eshghe Ghadimi


ترانه و شعر آهنگ عشق قدیمی مجید ایزدی

منو ببین از چشات نمیگذرم منو ببین اسمتو هر جا میبرم
میگیره دل هنوزم بهونه هاتو نمیتونه کسی بگیره جاتو

نگاهتو نگیر ازم دیوونه میشم امید من فقط تویی تو بیا پیشم
تو واسه من خود عشقی و همینو بس کنارتم تا آخرین نفس

عشق قدیمی و همیشگیمی و جونمی عمرمی زندگیمی و
نکنه یه روزی ازم جدا شی و طاقت ندارم که دیگه نباشی

عشق قدیمی و همیشگیمی و جونمی عمرمی زندگیمی و
نکنه یه روزی ازم جدا شی و طاقت ندارم بی وفا شی

تکست آهنگ عشق قدیمی مجید ایزدی

دستاتو بده من عشقم که دارم وابسته میشم به تو کم کم
امید من شدی تو نفسه من شدی قدمت ثانیه به ثانیه رو چشمم

خیلی وقته خرابه نگاهتم خوب میدونی که همیشه باهاتم
آرامشی برام خوشحالیتو میخوام تنها دلیله زندگیمی و راه نجاتم

عشق قدیمی و همیشگیمی و جونمی عمرمی زندگیمی و
نکنه یه روزی ازم جدا شی و طاقت ندارم که دیگه نباشی

عشق قدیمی و همیشگیمی و جونمی عمرمی زندگیمی و
نکنه یه روزی ازم جدا شی و طاقت ندارم بی وفا شی