متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ شدم مریضت احمد صفایی
Lyrics Music Ahmad Safaei Shodam Marizet


ترانه و شعر آهنگ شدم مریضت احمد صفایی

سایه ات از رو سرم کم نشه که داغون ترم هر دفعه بی تو
روی میزم حلقته دور و برم خلوته نمیتونم که ببینم جای خالیتو

به داد قلبم برس پر شده از استرس چی میشد می موندی باهام
تو دلیله بغضمی عشقت بی تو خرد زمین نمیشه وایستم رو پاهام

منم عزیزت شدم مریضت تو که نباشی یه لحظه هم آروم نمیشم
فکر تو با من شبو روزام غم بعده تو دیگه اون آدمه سابق نمیشم

تو که با منی انگار دیگه نیست غمی تو که نباشی تنهام روی زمین
خستمو بی حال عشقتو میخوام دستات تو دست من باشه دیگه چیزی نمیخوام

تکست آهنگ شدم مریضت احمد صفایی

خاطره های خوبمون ذهنمو دوره کرده عکسای یادگاریمون خودش واسم یه درده
احساسه دلتنگی دارم تویه صدام یه بغضه بعد تو دیگه هیچ کسی حالمو نمیپرسه

خاطره های خوبمون ذهنمو دوره کرده عکسای یادگاریمون خودش واسم یه درده
احساسه دلتنگی دارم تویه صدام یه بغضه بعد تو دیگه هیچ کسی حالمو نمیپرسه

منم عزیزت شدم مریضت تو که نباشی یه لحظه هم آروم نمیشم
فکر تو با من شبو روزام غم بعده تو دیگه اون آدمه سابق نمیشم

تو که با منی انگار دیگه نیست غمی تو که نباشی تنهام روی زمین
خستمو بی حال عشقتو میخوام دستات تو دست من باشه دیگه چیزی نمیخوام