متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ سخته برام عرفان شایگان
Lyrics Music Erfan Shayegan Sakhte Baram


ترانه و شعر آهنگ سخته برام عرفان شایگان

سخته برام این زندگی وقتی نباشی سخته که با من فرد خوشبختی نباشی
دنیام بهم میریزه روزایی که نیستی سخته که زندگی کنم جایی که نیستی

به هیچ کس نمیتونم عادت کنم تا زمانی نفسام پر از عطرته
کدوم گوشه ی شهر قدم میزنی که سقفه خیالم زیر چترته که سقفه خیالم زیر چترته

تکست آهنگ سخته برام عرفان شایگان

تو رفتی و هیچ گریه ای بعد تو از اندازه ی بغضه من کم نکرد
با هر کی که از رفتنت حرف زدم خجالت کشید و نگاهم نکرد

مدام درد و دل میکنم با همه کنارم یه شهر از تو ناراحته
همه نا امیدن به برگشتنت با اینکه هنوز دید من مثبته

به هیچ کس نمیتونم عادت کنم تا زمانی نفسام پر از عطرته
کدوم گوشه ی شهر قدم میزنی که سقفه خیالم زیر چترته که سقفه خیالم زیر چترته

به هیچ کس نمیتونم عادت کنم تا زمانی نفسام پر از عطرته
کدوم گوشه ی شهر قدم میزنی که سقفه خیالم زیر چترته که سقفه خیالم زیر چترته