متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ شبگرد کاوالیه

  • متن آهنگ شبگرد کاوالیه

    متن آهنگ شبگرد کاوالیه
    Lyrics Music Cavalie Shabgard

    متن آهنگ شبگرد کاوالیه

    ترانه و شعر آهنگ شبگرد کاوالیه

    از اون یه پاکت این یه دونه آخریشه بغضی که امشب میکشه گریه نمیشه
    شبگرد شهرم زیر این بارون نشستم خونه برم که همه میفهمن شکستم

    چجوری بگم آرومم وقتی که به چشای تو آلوده ام اما تو بستی چشمتو رو من
    میدونی عاشقه این دردم ولی اگه به عقب برگردم دیگه نمیرم سمت دل بستن

    میدونم یه نفر غیر من میشه این روزا نگرانت تو هم عاشقشی واسه اون میزنه دیگه هر ضربانت
    میدونی یه نفر میدونه که تو نیستی و پای تو مونده اونم عاشقته ولی رفتنه تو دنیاشو سوزونده

    منو شبو سکوتو یاد تو یه دیوونه ای که میخوادتو

    تکست آهنگ شبگرد کاوالیه

    چجوری بگم آرومم وقتی که به چشای تو آلوده ام اما تو بستی چشمتو رو من
    میدونی عاشقه این دردم ولی اگه به عقب برگردم دیگه نمیرم سمت دل بستن

    چجوری بگم آرومم وقتی که به چشای تو آلوده ام اما تو بستی چشمتو رو من
    میدونی عاشقه این دردم ولی اگه به عقب برگردم دیگه نمیرم سمت دل بستن

    عاشق نبودی مثه من عاشق نبودی , عاشق نبودی مثه من عاشق نبودی
    عاشق نبودی مثه من عاشق نبودی , عاشق نبودی مثه من عاشق نبودی

    **

    دانلود آهنگ جدید کاوالیه شبگرد

  • ۹۶/۰۷/۲۷
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی