متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ خفگی مسعود صادقلو

  • متن آهنگ خفگی مسعود صادقلو

    متن آهنگ خفگی مسعود صادقلو
    Lyrics Music Masoud Sadeghloo Khafegi

    متن آهنگ خفگی مسعود صادقلو

    ترانه و شعر آهنگ خفگی مسعود صادقلو

    اگه دوسش داشتی براچی با من ازدواج کردی براچی به من گفتی عاشقتم , دیگه تموم شد

    تن من رگ نداره تیغ نزن جز من اینجا هیشکی نیست جیغ نزن
    میخوام این عشقو به تو حالی کنم میخوام این توهمو خالی کنم

    من سکوتم یه جنونه آنیه گاهی آرامشمم روانیه

    مثه اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد
    شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

    مثه اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد
    شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

    تکست آهنگ خفگی مسعود صادقلو

    من به خاطر تو اینکارو کردم , ولی تو کسی رو کشتی که من خیلی دوسش داشتم

    مگه تو ول معتله! نباشه لیکه یه تیر , واسه کشتن پرنده پرشو ازش بگیر
    میترسم از این تاریکی از این حالت که اکسیژن عشقه تو خفگی داره فقط

    مثه اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد
    شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

    مثه اون دیوونه که یه عمر همش خیره به عقربه ی ساعت شد
    شدم اونی که یه روزم نباشم همه میگن اگه مرد راحت شد

    **

    دانلود آهنگ جدید مسعود صادقلو خفگی

  • ۹۶/۰۷/۲۷
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی