متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود نوحه مهرت نشسته بردل من ایها الرئوف از محمود کریمی

  • دانلود نوحه مهرت نشسته بردل من ایها الرئوف از محمود کریمی

    دانلود نوحه مهرت نشسته بردل من ایها الرئوف از محمود کریمی
    الان میخوام مداحی مهرت نشسته بر دل من ایها الرئوف رو با صدای شنیدنی حاج محمود کریمی رو منتشر کنم
    امشب دوباره سائل تو یاابالحسن // می گوید از فضائل تو یا ابالحسن
    ی پادشاه کشور دل شاه بی بدیل  //  هستی تو حیدری نسب و فاطمی اصیل

    Downloade Nuhe Mahmood Karimi Be Name Mehrat Neshaste Bar Dele Man Az toahang

    Mahmoud Karimii 1

    ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

    متن نوحه مهرت نشسته بردل من ایها الرئوف از محمود کریمی

    مهرت نشسته بر دل من ایهالرئوف

    هستی تمام حاصل من ایهالرئوف

    عشق تو گشته قاتل من ایهالرئوف

    نامت علاج مشکل من ایهالرئوف
    ♫♫//././../♫♫♫
    امشب دوباره سائل تو یاابالحسن

    می گوید از فضائل تو یا ابالحسن

    اصلا تمام شعر و غزل ها برای توست

    بر روی سینه ام اثر رد پای توست
    ♫♫//././../♫♫♫
    صدها هزار حاتم طایی گدای توست

    صدها هزار حضرت یحیی فدای توست

    “پیغمبران عرش خدا در تحیرند

    بر ساحت مقام شما غبطه میخورند”
    ♫♫//././../♫♫♫
    در امتداد نسل طهورای کوثری

    محبوب قلب حضرت زهرای اطهری

    آقا تویی که عالم آل پیمبری

    اصلا تمام هستی موسی بن جعفری
    ♬♮-.-♫-.-♪-.-♩
    مژده رسیده سمت زمین با ظهور تو

    بال ملائکه شده فرش عبور تو

    پیچیده است در همه جا لطف بی حدت

    بالاتر از تمامی افلاک گنبدت
    ♬♮-.-♫-.-♪-.-♩
    قبله نمای اهل سماوات مرقدت

    زیباتر از بهشت خداوند مشهدت

    این سینه می تپد به تمنای یاد تو

    باب المراد ما شده باب الجواد تو
    ♩♩♫
    مبهوت روی ماه شما ماه و آفتاب

    دیوانه ی حریم توام یابن بوتراب

    چون یاکریم بام بلند تو باشتاب

    پر میزنم صبح و مسا صحن انقلاب

    دل میبرد همیشه ز مجنون شب رو ات

    چون کوچه باغ های بهشت ” خسروی نو ” ات

    ای پادشاه کشور دل شاه بی بدیل
    ♩♪♫♬…♫♪♩
    هستی تو حیدری نسب و فاطمی اصیل

    دل بسته از ازل به عبای شما دخیل

    ” آئینه کاری حرمت کار جبرئیل “(۲)

    بر پای تو عرب و عجم بوسه میزنند

    بر سنگ فرش های حرم بوسه میزنند

    از من مرا بگیر و مرا تا خدا ببر

    با خود مرا به جاده ی بی انتها ببر
    ♩♪♫♬…♫♪♩
    هم مکه و مدینه و هم سامرا ببر

    هم کاظمین و هم نجف و کربلا ببر

    ” مانند طفل دربه دری گریه میکنم “(۵)

    آقا مرا حرم نبری گریه میکنم

    پیچیده است زمزمه های عجیب تو

    پیچیده است حرف و حدیث غریب تو
    ♫/♪/♩
    پیچیده است ناله ی امن یجیب تو

    پیچیده است روضه ی یابن الشبیب تو

    ای روضه خوان روضه بخوان گریه ای کنیم

    نوحه بخوان لطمه زنان گریه ای کنیم

    مهرت نشسته بردل من ایها الرئوف محمود کریمی

    دانلود همه نوحه های محمود کریمی
    ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

    دانلود نوحه مهرت نشسته بردل من ایها الرئوف از محمود کریمی

    در صورت مشکل داشتن متن آهنگ و یا پست و یا غیر مجاز بودن مطلب از طریق تماس با ما به ما اطلاع دهید
  • ۹۷/۰۶/۲۸
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی