متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود نوحه الا یا ایها ساقی از محمود کریمی با کیفیت عالی و متن

  • دانلود نوحه الا یا ایها ساقی از محمود کریمی با کیفیت عالی و متن

    دانلود نوحه الا یا ایها ساقی از محمود کریمی
    همینک از سایت خزر موزیک دانلود نوحه بسیار شنیدنی الا یا ایها ساقی از مداح اهل بیت محمود کریمی با کیفیت عالی و متن
    دانلود نوحه الا یا ایها ساقی با بهترین کیفیت و تکست این مداحی

    Downloade Madahi Haj Mahmood Karimi Be Name Ala Ya Ayoha Saghi Az Khazarmusic

    Haj Mahmoud Karimi 1 دانلود نوحه الا یا ایها ساقی از محمود کریمی

    متن نوحه الا یا ایها ساقی از محمود کریمی

    یا حسین یا حسین یا حسین

    الا یا ایها ساقی الا یا ایها ساقی جوابی خواهش من را

    بده از جام مشتاقی شرابی مرد افکن را بریز از گوشه‌ی صهبا

    شرابی از خم بالا بریز از گوشه‌ی صهبا

    شرابی از خم بالا که با یک جرعه‌اش از پا بیاندازد تهمتن را

    که با یک جرعه‌اش از پا بیاندازد تهمتن را
    تو خورشیدی و من کورم تو نزدیکی و من دورم

    تو خورشیدی و من کورم تو نزدیکی و من دورم

    بیا و با نگاه خویش درمان کن ندیدن را
    چو چشم خویش وا کردم هوای کربلا کردم

    چو چشم خویش وا کردم هوای کربلا کردم

    به گوشم با اذان گفتند تکلیف معین را

    به گوشم با اذان گفتند تکلیف معین را
    خدا را شکر یا مولا شده تقسیم بین ما

    ز تو منت گزاری و زمن منت کشیدن را

    خدا را شکر یا مولا شده تقسیم بین ما

    ز تو منت گزاری و زمن منت کشیدن را

    من بیچاره مدیون امیرالمومنین هستم

    دخیل بند نعلین یل ام البنین هستم

    من بیچاره مدیون امیرالمومنین هستم

    دخیل بند نعلین یل ام البنین هستم

    بسم الله روح البقا

    بسم الله شیرین لقا

    بسم الله شمس الضحی

    بسم الله عین الیقین

    بسم الله روح البقا

    بسم الله شیرین لقا

    بسم الله شمس الضحی

    بسم الله عین الیقین

    این کیست این این کیست این

    این عشق طوفانیست این

    این ذکر ربانیست این
    این گوهر جانیست

    این گوهر جانیست

    ذکر ربانیست این

    عشق طوفانیست این

    این جان جانانیست این

    آیات قرآنیست این

    بسم الله روح البقا

    بسم الله شیرین لقا

    بسم الله شمس الضحی

    بسم الله عین الیقین

    بسم الله ای خون خدا

    بسم الله ای شهد بلا

    بسم الله ای خون خدا

    بسم الله ای شهد بلا

    ای ساکن کرب و بلا یابن امیرالمومنین

    بسم الله ای خون خدا

    بسم الله ای شهد بلا

    ای ساکن کرب و بلا یابن امیرالمومنین

    حسین حسین حسین حسین

    دانلود همه نوحه های محمود کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی