متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود موزیک ویدیو بهنام بانی به نام همه دنیام

  • دانلود موزیک ویدیو بهنام بانی به نام همه دنیام

    دانلود موزیک ویدیو جدید بهنام بانی به نام همه دنیام

    موزیک و تنظیم: حامد برادران, ترانه: عاطفه حبیبی

    Download New Music Video Behnam BaniHame Donyam

    ویدیو بهنام بانی همه دنیام

    متن آهنگ همه دنیام بهنام بانی

    همه چی واسه تو ولی دل تو برام چیزی به غیر تو نمیخوام نه نمیخوام
    اونی که نفسم بنده به نفساش تویی فقط که میمونه پاش بدونی کاش
    دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
    تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
    دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
    تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
    میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی
    عشق تو واسه من تکراری نمیشه …
    دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو
    دارم چون تو برام میمونی همیشه …

    دانلود موزیک ویدیو جدید بهنام بانی همه دنیام با لینک مستقیم

    میدونی چقد خاطره دارم ازت دار و ندارم تویی فقط تویی فقط
    دیوونه ی توام من عاشق تو شدم تورو میخوامت واسه خودم واسه خودم
    دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
    تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
    دنیام اومدی تو دنیام دل بده بمون بام عاشق توام
    تو شدی همه دنیام هرجا بری اونجام دست تو دستام عاشق توام
    میشناسم تورو بهتر از هرکی که بگی احساسم واسه هیچکسی نیست جز تو یکی
    عشق تو واسه من تکراری نمیشه …
    دلتنگم دیگه دل تو دلم نیس واسه تو دلتنگم میدونی فقط این حسو به تو
    دارم چون تو برام میمونی همیشه …

  • ۹۶/۰۷/۲۱
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی