متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ پرواز همای به نام دیوانه تر شدم

  • دانلود آهنگ پرواز همای به نام دیوانه تر شدم

    دانلود آهنگ جدید پرواز همای به نام دیوانه تر شدم

    ترانه, موزیک و تنظیم: پرواز همای

    Download New Music Parvaz HomayDivaneh Tar Shodam

    پرواز همای دیوانه تر شدم

     متن آهنگ دیوانه تر شدم پرواز همای

    گفتم ببینمت گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
    گفتم ببینمت گفتم ببینمت شاید که از سرم دیوانگی رود
    زان دم که دیدمت دیوانه تر شدم  دیوانه تر شدم 
    با یک خیال خام  افتاده ام به دام با یک خیال خام  افتاده ام به دام
    از ره به در شدم دیوانه تر شدم از ره به در شدم دیوانه تر شدم

    دانلود آهنگ جدید پرواز همای دیوانه تر شدم با لینک مستقیم

    گفتم ببینمت تا بی قراری از جانم به در رود
    گفتم ببینمت تا بی قراری از جانم به در رود
    هم بی قرار و هم شوریده سر شدم دیوانه تر شود
    گفتم ببینمت شاید شراره از جانم فرو کشد
    دیدم تو را و همچون شعله های آتش شعله ور شدم
    از ره به در شدم دیوانه تر شدم …
    با یک خیال خام  افتاده ام به دام با یک خیال خام  افتاده ام به دام
    از ره به در شدم دیوانه تر شدم از ره به در شدم دیوانه تر شدم
    از ره به در شدم  …

  • ۹۶/۰۷/۲۱
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی