متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۱

دانلود آهنگ میلاد باران به نام تو مهربانی

  • دانلود آهنگ میلاد باران به نام تو مهربانی

    دانلود آهنگ جدید میلاد باران به نام تو مهربانی

    ترانه: علی بحرینی, موزیک: سها, تنظیم: یاسین ترکی

    Download New Music Milad Baran – To Mehrabani

    میلاد باران تو مهربانی

    متن آهنگ تو مهربانی میلاد باران

    قلبم نمیتپد بدون تو عقلم نمیرسد به جز به تو میلم نمیکشد به هر کسی جانم
    جانم هربار خودم به سمتت آمدم این بار خودت به داد من برس ای یار برای عمر من بسی جانم
    تو مهربانی نمیشود نخواهمت در عمق جانی تمام من تویی فقط چه خوش توانی
    کشانیم به هر جهت تو جان جانی …
    تو آسمانی پرم من از هوای تو مگر ندانی که سر دهم به پای تو به هر زمانی
    فدا شوم برای تو تو جان جانی …

    دانلود آهنگ جدید میلاد باران تو مهربانی با لینک مستقیم

    عشقت بت غرور من شکست چشمت به قلب عاشقم نشست
    شوقت همیشه در وجود من هست …
    رویت تجسم شبست و ماه سویت دلم نجیب و سر به راه
    بویت دلیل شوق ناخودآگاه …
    تو مهربانی نمیشود نخواهمت در عمق جانی تمام من تویی فقط چه خوش توانی
    کشانیم به هر جهت تو جان جانی …
    تو آسمانی پرم من از هوای تو مگر ندانی که سر دهم به پای تو به هر زمانی
    فدا شوم برای تو تو جان جانی …

  • ۹۶/۰۷/۲۱
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی