متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شفا از آمین با لینک مستقیم و کیفیت خوب هم اکنون از سایت خزرموزیک

  • دانلود آهنگ شفا از آمین با لینک مستقیم و کیفیت خوب هم اکنون از سایت خزرموزیک

    دانلود آهنگ شفا از آمین
    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای شفا از خواننده آمین با لینک مستقیم و کیفیت خوب
    دانلود آهنگ شفا با بهترین کیفیت و متن آهنگ
    ترانه و آهنگ: مجید تک, میکس و مستر: شاهین طاها
    Downloade Ahange Jadide Aamin Be Name Shafa

    Aamin Shafa دانلود آهنگ شفا از آمین

    متن آهنگ شفا از آمین

    تو که عباس منی همه احساس منی بگو چی صدات کنم

    تو که مولای منی همه دنیای منی بی تو من چیکار کنم

    تو که عباس منی همه احساس منی بگو چی صدات کنم

    تو که مولای منی همه دنیای منی بی تو من چیکار کنم

    یا ابوفاضل تو که علمداری یا ابوفاضل پناه دردایی

    یا ابوفاضل تو مرد مردایی یا ابوفاضل خدای احساسی

    یا ابوفاضل عطر گل یاسی یا ابوفاضل تویی که عباسی

    یا ابوفاضل تو سینه غم دارم واسه شفای دل نگاتو کم دارم

    میسوزه قلب من عطش به لب دارم

    یا ابوفاضل تو شاه مردایی تو آخر عشقی شفای دردایی

    تو ماه پر نور شبای یلدایی …

    دانلود همه آهنگهای آمین

  • ۹۶/۰۷/۰۸
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی