متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ رضا شیری به نام دلم گرفته از همه

  • دانلود آهنگ رضا شیری به نام دلم گرفته از همه

    دانلود آهنگ جدید رضا شیری به نام دلم گرفته از همه

    ترانه: علی ضیا, موزیک: رضا شیری, تنظیم: سعید سام

    Download New Music Reza Shiri – Delam Gerefte Az Hame

    رضا شیری دلم گرفته از همه

    متن آهنگ دلم گرفته از همه رضا شیری

    غمم گرفته بعد از این تو روی زندگی بخند برام بخند
    بدون تو دلم غمه برن همه فقط یه بار برام بخند
    ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی
    ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی

    دانلود آهنگ جدید رضا شیری دلم گرفته از همه با لینک مستقیم

    دلم گرفته از همه تو قلب من جهنمه نگو به قلب من برو دوست دارم فقط تورو
    ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی
    ستاره ی شبم چرا به غربتم نمیزنی به قلب بی قرار من چرا دمی نمیزنی

  • ۹۶/۰۷/۲۱
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی