متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید فرزاد بیانی با نام نمیدونم از کی

  • دانلود آهنگ جدید فرزاد بیانی با نام نمیدونم از کی

    دانلود آهنگ فرزاد بیانی به نام نمیدونم از کی با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Farzad Bayani Called Nemidonam Az Key

    ترانه: مریم اسدی ؛ آهنگسازی: میلاد باران ؛ تنظیم, میکس و مستر: محمد عباسی

    عکس دانلود آهنگ جدید فرزاد بیانی با نام نمیدونم از کی

    دانلود آهنگ جدید فرزاد بیانی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ فرزاد بیانی با نام نمیدونم از کی

    نبودت به قدری عذابم میده
    که هیشکی نمیبینه لبخندمو
    چرا کاری کردی که عاشق بشم
    تصور کنم با تو آیندمو
    نبودت به قدری عذابم میده
    که به مردنم راضیم این روزا
    هوامو نداری همینه که من
    نفس کم میارم تو بی اعتنا
    نمیدونم از کی هوایی شدی
    نمیدونم از کی نگات سرد شد
    نمیدونم از کی غرورم شکست
    تموم وجودم پر از درد شد
    نمیدونم از کی سکوت کردی و
    جوابی ندادی به احساس من
    از اون لحظه ای که ندیدم تورو
    همه چی تموم شد دیگه واسه من


    کجا اشتباه کرده بودم بگو
    چرا زندگیم سمت نابودی رفت
    تو گفتی میمونه خوشی تا ابد
    چرا پس نموند و به این زودی رفت
    به این زودی رفت…
    نمیدونم از کی هوایی شدی
    نمیدونم از کی نگات سرد شد
    نمیدونم از کی غرورم شکست
    تموم وجودم پر از درد شد
    نمیدونم از کی سکوت کردی و
    جوابی ندادی به احساس من
    از اون لحظه ای که ندیدم تورو
    همه چی تموم شد دیگه واسه من

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

  • ۹۶/۰۸/۱۰
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی