متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سعید شهروز با نام د مگه میشه

  • دانلود آهنگ جدید سعید شهروز با نام د مگه میشه

    دانلود آهنگ سعید شهروز به نام د مگه میشه با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Saeid Shahrouz Called De Mage Mishe

    ترانه: محمد کاظمی ؛ آهنگسازی و تنظیم: نیما نورمحمدی ؛ میکس و مستر: ایمان احمدزاده

    عکس دانلود آهنگ جدید سعید شهروز با نام د مگه میشه

    دانلود آهنگ جدید سعید شهروز در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ سعید شهروز با نام د مگه میشه

    د مگه میشه نه به جون تو
    د مگه میتونم من بدون تو
    د مگه میشه نه به جون تو
    د مگه میتونم من بدون تو
    حال چشمای تو نگاهای تو به دلم میشینه
    تعبیر رویاهام هرچی که میخوام میدونم همینه
    میخندی ای جان همین الان میمیرم واسه تو
    حرفاتو بزن بگو به من حال احساستو
    د مگه میشه نه به جون تو
    د مگه میتونم من بدون تو
    د مگه میشه نه به جون تو
    د مگه میتونم من بدون تو


    بی تو دنیا هیچِ هر شب میپیچه عطرت تو خونه
    جون و نفس من همه کس من تویی دیوونه
    کنارت هر بار هستم انگار راضی از روزگار
    با تو خوشبختی میشه تکرار چشم از من برندار
    از تو بال و پر گرفتم چشمات آسمون من شد
    حسِ خاص تو نگاهت جاری توی خون من شد
    این تازه شروع قصه ست من با تو ادامه میدم
    حسی دادی که تا حالا حتی مثلشو ندیدم
    د مگه میشه نه به جون تو
    د مگه میتونم من بدون تو
    د مگه میشه نه به جون تو
    د مگه میتونم من بدون تو

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

  • ۹۶/۰۸/۱۰
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی