متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی منه دیوونه

  • دانلود آهنگ جدید احمد صفایی منه دیوونه

    دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام منه دیوونه از رسانه

    Download Ahange Jadid Ahmad Safaei Mane Divoone

    آهنگ احمد صفایی منه دیوونه

    ترانه و موزیک: احمد صفایی, تنظیم: امید حیدری

    دانلود آهنگ منه دیوونه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

    متن آهنگ احمد صفایی منه دیوونه
    تو چشام نگاه کن ببین بدون تو میمیرم من اونقدر عاشق توام با صدای نفسات آروم میگیرم
    تو به من نگو که بی تو میرم حتی فکر نبودن تو واسم هر کار آسونی رو سخت کرده
    کسی که رو به روته همه عشقای قبل از تورو رد کرده
    تو به من نگو که بی تو میرم
    به دوری تو عادت نداره قلبم به دادم برس بد عادت شدم کجایی
    منو هیچکس تو این شهر نمیشناسه پناهم بده ندارم بی تو جایی
    میشه جای خالیت رو پر کنم اما تو عشقت واسه من کمرنگ نمیشه
    اگه جایی حرفت باشه و بپرسن به دروغ میگم که دلم تنگ نمیشه
    ++++++++

    فکر نمیکردم آخرش این شه ته رابطه و عشقمون دوری بتونه جامو بگیره
    دیگه چیزی نمونه بینمون
    هرچی که بوده خاطره میشه تورو نمیدونم ولی واسه من عذاب میشه
    عشق میونمون روزای خوبمون واسه منه دیوونه دیگه عادی نمیشه
    به دوری تو عادت نداره قلبم به دادم برس بد عادت شدم کجایی
    منو هیچکس تو این شهر نمیشناسه پناهم بده ندارم بی تو جایی
    میشه جای خالیت رو پر کنم اما تو عشقت واسه من کمرنگ نمیشه
    اگه جایی حرفت باشه و بپرسن به دروغ میگم که دلم تنگ نمیشه

    دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد صفایی بنام منه دیوونه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

    دانلود آهنگ احمد صفایی منه دیوونه

    دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

    لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید.

    دانلود آهنگ های احمد صفایی

    Summary

    Article Name

    دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام منه دیوونه

    Description

    دانلود آهنگ منه دیوونه از احمد صفایی با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام منه دیوونه از رسانه Download Ahange Jadid Ahmad Safaei Mane Divoone آهنگ احمد صفایی منه دیوونه ترانه و موزیک: احمد صفایی, تنظیم: امید حیدری دانلود آهنگ منه دیوونه با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین متن آهنگ احمد صفایی منه دیوونه تو چشام نگاه کن ببین بدون تو میمیرم من اونقدر عاشق توام با صدای نفسات آروم میگیرم تو به من نگو که بی تو میرم حتی فکر نبودن تو واسم هر کار آسونی رو سخت کرده کسی که رو به روته همه عشقای قبل از تورو رد کرده تو به من نگو که بی تو میرم به دوری تو عادت نداره قلبم به دادم برس بد عادت شدم کجایی منو هیچکس تو این شهر نمیشناسه پناهم بده ندارم بی تو جایی میشه جای خالیت رو پر کنم اما تو عشقت واسه من کمرنگ نمیشه اگه جایی حرفت باشه و بپرسن به دروغ میگم که دلم تنگ نمیشه ++++++++ فکر نمیکردم آخرش این شه ته رابطه و عشقمون دوری بتونه جامو بگیره دیگه چیزی نمونه بینمون هرچی که بوده خاطره میشه تورو نمیدونم ولی واسه من عذاب میشه عشق میونمون روزای خوبمون واسه منه دیوونه دیگه عادی نمیشه به دوری تو عادت نداره قلبم به دادم برس بد عادت شدم کجایی منو هیچکس تو این شهر نمیشناسه پناهم بده ندارم بی تو جایی میشه جای خالیت رو پر کنم اما تو عشقت واسه من کمرنگ نمیشه اگه جایی حرفت باشه و بپرسن به دروغ میگم که دلم تنگ نمیشه دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد صفایی بنام منه دیوونه با لینک مستقیم و دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ دانلود آهنگ احمد صفایی منه دیوونه دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه با لینک مستقیم و بهترین کیفیت لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید. دانلود آهنگ های احمد صفایی

    Author

    احمد صفایی

    Publisher Name

    Publisher Logo

    آهنگ های پیشنهادی سایت

    دانلود باکس


    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

  • ۹۶/۰۷/۲۷
  • Samira M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی