متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ اگه میتونی برگرد بابک امینی هومن جاوید

  • متن آهنگ اگه میتونی برگرد بابک امینی هومن جاوید
    متن آهنگ اگه میتونی برگرد بابک امینی هومن جاوید

    تکست آهنگ اگه میتونی برگرد بابک امینی هومن جاوید

    همراه با دانلود آهنگ جدید موزیک اگه میتونی برگرد بابک امینی هومن جاوید

    Lyrics  Music Babak Amini Houman Javid Age Mitooni Bargard 

    اگه میتونی برگرد دلم میگیره اینجا
    کسی که عاشقت بود نمیرسه به فردا
    اگه میتونی برگرد سفر دشمنه با من
    نمیدونی چه سخته به دستات نرسیدن
    دیگه با من غریبن بدونه تو نفسهام
    خدا میدونه اینجا چقدر خسته و تنهام
    چه حسی داره موندن تو جاده های تردید
    کی جز من عاشقت کرد کی جز من تورو فهمید
    بدون بعد تو قلبم یه راه بی عبوره
    خدا سنگ صبوره عاشقای رای دوره
    اگه میتونی برگرد دلم میگیره اینجا
    کسی که عاشقت بود نمیرسه به فردا ..

    متن آهنگ اگه میتونی برگرد بابک امینی هومن جاوید

    اگه میتونی برگرد دلم میگیره اینجا
    کسی که عاشقت بود نمیرسه به فردا
    اگه میتونی برگرد سفر دشمنه با من
    نمیدونی چه سخته به دستات نرسیدن
    دیگه با من غریبن بدونه تو نفسهام
    خدا میدونه اینجا چقدر خسته و تنهام
    چه حسی داره موندن تو جاده های تردید
    کی جز من عاشقت کرد کی جز من تورو فهمید
    بدون بعد تو قلبم یه راه بی عبوره
    خدا سنگ صبوره عاشقای رای دوره
    اگه میتونی برگرد دلم میگیره اینجا
    کسی که عاشقت بود نمیرسه .. به فردا ..

    ترانه سرا : میلاد تهرانی

    ترانه شعر آهنگ اگه میتونی برگرد بابک امینی هومن جاوید

    برای اولین بار در متن آهنگ : TexAhang

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی