متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مسیح و آرش AP چه قشنگ

Masih Ft Arash AP - Che Ghashang


تو که نیستی پیشم هر چی میگم به هر کی میگم که با من بمونه میذاره میره از دله من
دیوونه میشم تویه خیابون تنها می مونه دستای سرد و عاشقه من

وقتی تو رو میبینمو پر میکشم تو دستای گرمت مثله قدیما بچه میشم
میخوام با تو باشم تو دنیا جایی ندارم به جز دله تو اینو میگم

تو میتونی بمونی میتونی بسازی منو اونجوری که همه حسودم بشن آدمای این شهر
قول بده بمونی قلبمو بسازش فقط تو میتونی منو آروم کنی نرو بسه دیگه این قهر

تو میتونی بمونی میتونی بسازی منو اونجوری که همه حسودم بشن آدمای این شهر
قول بده بمونی قلبمو بسازش فقط تو میتونی منو آروم کنی نرو بسه دیگه این قهر


پیشه من تو بمون پا به پام تو بیا بذار هر چی میگن بگن نمیدونن اونا که من عاشق شدم
میخوام با تو باشم تو دنیا جایی ندارم به جز دله تو اینو میگم

تو میتونی بمونی میتونی بسازی منو اونجوری که همه حسودم بشن آدمای این شهر
قول بده بمونی قلبمو بسازش فقط تو میتونی منو آروم کنی نرو بسه دیگه این قهر

تو میتونی بمونی میتونی بسازی منو اونجوری که همه حسودم بشن آدمای این شهر
قول بده بمونی قلبمو بسازش فقط تو میتونی منو آروم کنی نرو بسه دیگه این قهر