متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ بیا بیا علی پیشتاز آروین

  • متن آهنگ بیا بیا علی پیشتاز آروین
    متن آهنگ بیا بیا علی پیشتاز آروین

    تکست آهنگ بیا بیا علی پیشتاز آروین

    همراه با دانلود آهنگ جدید موزیک بیا بیا علی پیشتاز آروین

    Lyrics  Music Ali Pishtaz Arvin Bia  Bia 

    بیا بیا بیا بیا هی
    بیا بیا بیا بیا هی
    بیا بیا بیا بیا هی
    میخوام بدم به تو دلو هی
    به دلم بدو عشقتو بده به من
    بیا تو بغلم بده لم
    هرجا میپیچی میری تو بیا
    که این دیوونه بده رد
    خودت میدونی مثه تو کمه
    اما شیطونی تو یه نمه
    با اینکه پیش منی تو کلا
    بازم تو کفتن اینهمه
    بیا بیا بیا بیا هی
    میخوام بدم بهت دلو هی
    میخوام بدم به تو دلو هی
    تو که خوشگلو برنزه ای
    تو بغلم میشی ول اوکی
    تو که با نگات گولم زدی
    چرا انقد دور از منی
    بیا پیش خودم سریع
    جز من آخه کی میاد بهت
    جز من آخه کی میاد بهت

    متن آهنگ بیا بیا علی پیشتاز آروین

    بیا پرت کن سریع خودتو سمتم
    من تو پس خودتو حتما جمع کن
    تو بغلم پس من دورتم
    بگو میپری تو با کیا
    سریع تو بیا با چه تیپیا
    او دیگه میشیم ولو یه فاز ملو دوباره هلو بده تو دلو
    هی..
    جز من آخه کی میاد بهت
    کی انقده میخوادت
    با ادا اطوار زیادت
    صبح تا شبشو به یادت
    جز من آخه کی میتونه
    با تو باشه دیوونه
    کی مثه من میخونه
    حرفاتو از نگاهت

    بیا بیا بیا بیا هی
    بیا بیا بیا بیا هی
    بیا بیا بیا بیا هی
    بیا بیا بیا بیا هی
    میخوام بدم به تو دلو هی
    تو که خوشگلو برنزه ای
    تو بغلم میشی ول اوکی
    تو که با نگات گولم زدی
    چرا انقد دور از منی
    بیا پیش خودم سریع
    جز من آخه کی میاد بهت
    جز من آخه کی میاد بهت

    جز من آخه کی میاد بهت
    کی انقده میخوادت
    با ادا اطوار زیادت
    صبح تا شبشو به یادت
    جز من آخه کی میتونه
    با تو باشه دیوونه
    کی مثه من میخونه
    حرفاتو از نگاهت
    بیا بیا بیا بیا هی
    میخوام بدم به تو دلو هی
    تو که خوشگلو برنزه ای
    تو بغلم میشی ول اوکی
    تو که با نگات گولم زدی
    چرا انقد دور از منی
    بیا پیش خودم سریع
    جز من آخه کی میاد بهت
    جز من آخه کی میاد بهت

    ترانه سرا : سمیر

    ترانه شعر آهنگ بیا بیا علی پیشتاز آروین

    برای اولین بار در متن آهنگ : 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی