متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ موج مثبت امیر حسن زاده

  • متن آهنگ موج مثبت امیر حسن زاده
    متن آهنگ موج مثبت امیر حسن زاده

    تکست آهنگ موج مثبت امیر حسن زاده

    همراه با دانلود آهنگ جدید موزیک موج مثبت امیر حسن زاده

    Lyrics  Music Amir Hasanzadeh Moje Mosbat 

    قلب من یه آینه‌ست اگه حتی بشکنیش پُر تصویر توئه
    اگه عاشقت شدم اگه دیوونت شدم همه تقصیر توئه
    انقدر خوبی که همه غم‌ها از تو لجشون میگیره
    انقدر خوبی که دنیا موج مثبت ازمون میگیره
    آروم آرومم با تو انقدر خوبی که نمیشه جا تو
    به هیشکی جز خودت بدم من عاشقت شدم
    اصلاً یه جور عجیبی دیوونتم دیوونه غریبی
    نکن با دل من که تو دلم بی رقیبی
    آروم آرومم با تو انقدر خوبی که نمیشه جا تو
    به هیشکی جز خودت بدم من عاشقت شدم
    اصلاً یه جور عجیبی دیوونتم دیوونه غریبی
    نکن با دل من که تو دلم بی رقیبی

    متن آهنگ موج مثبت امیر حسن زاده

    چرا انقدر خوبی گاهی وقتا از تو یه خدا میسازم
    منو کافر کردی همه دینم رو با یه نگاه میبازم
    انقدر خوبی که همه غم‌ها از تو لجشون میگیره
    انقدر خوبی که دنیا موج مثبت ازمون میگیره
    آروم آرومم با تو انقدر خوبی که نمیشه جا تو
    به هیشکی جز خودت بدم من عاشقت شدم
    اصلاً یه جور عجیبی دیوونتم دیوونه غریبی
    نکن با دل من که تو دلم بی رقیبی
    آروم آرومم با تو انقدر خوبی که نمیشه جا تو
    به هیشکی جز خودت بدم من عاشقت شدم
    اصلاً یه جور عجیبی دیوونتم دیوونه غریبی
    نکن با دل من که تو دلم بی رقیبی

    ترانه سرا : پیام ربیعی

    ترانه شعر آهنگ موج مثبت امیر حسن زاده

    برای اولین بار در متن آهنگ : 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی