متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ مگه نگفتی پویا بیاتی

  • متن آهنگ مگه نگفتی پویا بیاتی
    متن آهنگ مگه نگفتی پویا بیاتی

    تکست آهنگ مگه نگفتی پویا بیاتی

    همراه با دانلود آهنگ جدید موزیک مگه نگفتی پویا بیاتی

    Lyrics  Music Pouya Bayati Mage Nagofti 

    مگه نگفتی میمونی کنارم مگه نگفتی
    مگه نگفتی
    مگه نگفتی که دوست دارم مگه نگفتی
    مگه نگفتی
    مگه نگفتی که بی تو نمیشه منو نگاه کن
    مگه نگفتی
    حالا که میری برای همیشه
    منو نگاه کن مگه نگفتی
    من اگه گریه کنم ابر میشم سر دلتنگی ابرو وا نکن
    من اگه گریه کنم آب میشی برو اینجوری منو نگاه نن
    من اگه گریه کنم سیل میاد با خودش میبره مارو خاطره
    من به جای هردومون غرق میشم
    کاری کن عشق من از یادت بره

    متن آهنگ مگه نگفتی پویا بیاتی

    مگه نگفتی میمونی کنارم مگه نگفتی
    مگه نگفتی
    مگه نگفتی که دوست دارم مگه نگفتی
    مگه نگفتی
    مگه نگفتی که بی تو نمیشه منو نگاه کن
    مگه نگفتی
    حالا که میری برای همیشه
    منو نگاه کن مگه نگفتی
    من کجا برم تو این شهر غریب
    شهری که بعد تو موندن نداره
    گوشیتو نگاه کنی پر شده از
    اس ام اسایی که خوندن نداره
    خیلی حرفا تو دلم موند که موند
    خیلی از دردارو ریختم تو خودم
    گریه میکنم که تنهایی من
    کادوی توئه واسه تولدم

    ترانه شعر آهنگ مگه نگفتی پویا بیاتی

    برای اولین بار در متن آهنگ : 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی