دانلود آهنگ عاشقت میشم از میلاد بابایی
دانلود آهنگ جدید و بسیار شنیدنی و زیبا عاشقت میشم (تیتراژ پایانی سریال گسل) از خواننده کشورمان میلاد بابایی با لینک و کیفیت عالی هم اکنون

دانلود تیتراژ سریال گسل

دانلود آهنگ سریال گسل از میلاد بابایی

Downloade Ahange Jadide Khanandeh Milad Babaei Be Name Asheghet Misham

میشه هنوزم با یکی خوش بود
این حسو با تو تجربه کردم

هرچی که با تو هست همش خوبه
دنبال خیر از تو نمیگردم

من از تو میگم چون دلت پاکه
تو معنی خوبی رو میفهمی

میبینی عاشقت شدم صافی
هوامو داری چون که دل رحمی

تو باشی زندگی خوبه نباشی زندگی سخته
خیالم راحتِ با تو دلم همیشه خوشبخته

میشه هنوزم با یکی خوش بود
این حسو با تو تجربه کردم

هرچی که با تو هست همش خوبه
دنبال خیر از تو نمیگردم

من از تو میگم چون دلت پاکه
تو معنی خوبی رو میفهمی

میبینی عاشقت شدم صافی
هوامو داری چون که دل رحمی

تگ مرتبط: