متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

متن آهنگ حواسم به چشماته آرمان علیدوست
Lyrics Music Arman Alidoost Havasam Be Cheshmate

متن آهنگ حواسم به چشماته آرمان علیدوست

ترانه و شعر آهنگ حواسم به چشماته آرمان علیدوست

حواسم به چشماته دستم تو دستاته یه احساسه آرامش تو لحنه حرفاته
شمعها رو روشن کن حرفِ تو حرفِ منه خیالم رو راحت کن بگو فقط یک کلمه من دوست دارم

تو نگاه مهربونت یه بهوونست واسه زنده بودنه من

عاشقت هستمو هنوزم پای حرفم پای عشقه تو می مونم
تو نگاه مهربونت یه بهوونست واسه زنده بودنه من

عاشقت هستمو هنوزم پای حرفم پای عشقه تو می مونم
تویی تک ستاره ی من با تو انگار تویه اوجه آسمونم

تکست آهنگ حواسم به چشماته آرمان علیدوست

ببین چه حسه خوبی تو اومدی کنارم خوشحالم از اینکه همیشه تو رو دارم
خوشحالمو بی تو یه لحظه نمیتونم خانومی و من هم قدرتو میدونم

تویی تک ستاره ی من با تو انگار تویه اوجه آسمونم

عاشقت هستمو هنوزم پای حرفم پای عشقه تو می مونم
تو نگاه مهربونت یه بهوونست واسه زنده بودنه من

عاشقت هستمو هنوزم پای حرفم پای عشقه تو می مونم
تویی تک ستاره ی من با تو انگار تویه اوجه آسمونم

عاشقت هستمو هنوزم پای حرفم پای عشقه تو می مونم
تو نگاه مهربونت یه بهوونست واسه زنده بودنه من

عاشقت هستمو هنوزم پای حرفم پای عشقه تو می مونم
تویی تک ستاره ی من با تو انگار تویه اوجه آسمونم