متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰
متن آهنگ آشوبه حال من سعید مشرقی
Lyrics Music Saeed Mashreghi Ashobe Hale Man

متن آهنگ آشوبه حال من سعید مشرقی

ترانه و شعر آهنگ آشوبه حال من سعید مشرقی

رفت بدونه حرف بدونه آوردنه دلیل سقف رو سرم خراب شد و منو ندید
وقت نبود واسه ی نگهداشتنش سخت بود برای من دیگه داشتنش

اون رفتو بی تاب شدم شبا رو بیخواب شدم مثله یه شمع آب شدم
مثله یه پروانه زدم تو دله آتیش قدم سوختم ولی دم نزدم

تکست آهنگ آشوبه حال من سعید مشرقی

یه فاجعه بودش که اتفاق افتاد با رفتنش بدجور منو عذابم داد
ویرونو داغونم آشوبه حاله من زخمی تر از اونم بشه نجاتم داد

اون رفتو بی تاب شدم شبا رو بیخواب شدم مثله یه شمع آب شدم
مثله یه پروانه زدم تو دله آتیش قدم سوختم ولی دم نزدم