متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

متن آهنگ

طبقه بندی موضوعی
گیت فروشگاهی
سجاده فرش کاشان
پوستر دیواری سه بعدی
دانلود نرم افزار کامفار
دکوراسیون حمام
تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
دوربین پلاک خوان
ساک مسافرتی
دکتر دیلی
کارشناس سلامت خودرو
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر شهیار با نام اعتراضی نیست

  • دانلود آهنگ جدید امیر شهیار با نام اعتراضی نیست

    دانلود آهنگ امیر شهیار به نام اعتراضی نیست با بالاترین کیفیت

    Download New Music By Amir Shahyar Called Eterazi Nist

    ترانه: مهشاد عرب ؛ آهنگسازی: میلاد بابایی ؛ تنظیم, میکس و مستر: امیر ارشیا

    عکس دانلود آهنگ جدید امیر شهیار با نام اعتراضی نیست

    دانلود آهنگ جدید امیر شهیار در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

    متن آهنگ امیر شهیار با نام اعتراضی نیست

    دلمو بردی اعتراضی نیست
    دلم اما به دوریت راضی نیست
    نرو نیاز به این بازی نیست
    نه نیازی نیست
    دلم خوشِ به اینکه میخندی
    اینکه جز من از همه دل کندی
    به کسِ دیگه دل نمی بندی
    به من پایبندی
    دیگه وقتش شده مال من شی
    وقتش شده هم حس و حال من شی
    بیا امتحان کن نمی بازی
    آخر بازی هردوییم راضی
    دیگه وقتش شده مال من شی
    وقتش شده هم حس و حال من شی
    بیا امتحان کن نمی بازی
    آخر بازی هردوییم راضی


    دلم تازه اول خوشیشه
    مگه از اینم شیرین تر میشه
    مگه جز عشقت چیزی حالیشه
    این عاشق عاشق پیشه
    زندگی با تو یجور دیگس
    عشق میکنم با تو هر نفس
    تو مال من میشی همین و بس
    این فوق العادس
    دیگه وقتش شده مال من شی
    وقتش شده هم حس و حال من شی
    بیا امتحان کن نمی بازی
    آخر بازی هردوییم راضی
    دیگه وقتش شده مال من شی
    وقتش شده هم حس و حال من شی
    بیا امتحان کن نمی بازی
    آخر بازی هردوییم راضی


    دلمو بردی اعتراضی نیست
    دلم اما به دوریت راضی نیست
    نرو نیاز به این بازی نیست
    نه نیازی نیست
    دلم خوشِ به اینکه میخندی
    اینکه جز من از همه دل کندی
    به کسِ دیگه دل نمی بندی
    به من پایبندی
    دیگه وقتش شده مال من شی
    وقتش شده هم حس و حال من شی
    بیا امتحان کن نمی بازی
    آخر بازی هردوییم راضی
    دیگه وقتش شده مال من شی
    وقتش شده هم حس و حال من شی
    بیا امتحان کن نمی بازی
    آخر بازی هردوییم راضی

    دانلود باکس

    کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما

    کد زیر را کپی کنید سپس در قسمت مناسب وبلاگ یا سایت خود قرار دهید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی